- Katılım
- 8 May 2026
- Mesajlar
- 158
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 120
Bugün üşenmeyip outworld'ü temizledim ve yakın bir zamanda outworld takmayı düşünmüyorum. Kolonide çok fazla pupa ve larva var. Bir de 1 hafta önce açtığım bir konuda "Büyük larva ne?" diye sormuştum; şu an daha çok majör gibi duruyor, pupası kraliçenin üçte biri kadar. Anlayacağınız durumlar böyle. İşçi patlaması yaşandıktan sonra outworld takacağım. Bu kadar yem stoğu onlara ne kadar yeter? Outworld'e bırakmıştım yemleri, hepsini kendileri toplamış. Bir de pamuk hafif sararmış, ne zaman transfer etmem gerekiyor?
Ekli dosyalar
-
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.18.jpeg54 KB · Görüntüleme: 14 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19 (1).jpeg23 KB · Görüntüleme: 13 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19 (2).jpeg23.2 KB · Görüntüleme: 12 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19 (3).jpeg22.8 KB · Görüntüleme: 12 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19 (4).jpeg21 KB · Görüntüleme: 11 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19 (5).jpeg25.9 KB · Görüntüleme: 11 -
WhatsApp Image 2026-06-23 at 19.12.19.jpeg20.3 KB · Görüntüleme: 14