Messor değil tetramorium sanki?Messor kraliçesinin alt türü nedir?
Neden Oxyopomyrmex olduğunu açıklar mısınız? Tahmin belirtmemişsiniz, cf. ibaresi eklememissiniz. Neden Oxyopomyrmex?Oxyopomyrmex sp kraliçesi.
Messor değil tetramorium sanki?Messor kraliçesinin alt türü nedir?
Hocam haklısınız ama burda bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum,sence bu yolda yanlışlar yapmam doğal değil mi?Neden Oxyopomyrmex olduğunu açıklar mısınız? Tahmin belirtmemişsiniz, cf. ibaresi eklememissiniz. Neden Oxyopomyrmex?
Tabi ki de doğal. Ben sadece neden Oxyopomyrmex dediğinizi öğrenmek istedimÖncelikle,yanlış tahmin yaptığım için konu sahibinden özür dilerim.
Hocam haklısınız ama burda bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum,sence bu yolda yanlışlar yapmam doğal değil mi?
Yanlışları abarttığımın bende farkındayım ama insanı azarlar gibi söylemenizin hoş olduğunu düşünmüyorum.Tabi ki de doğal. Ben sadece neden Oxyopomyrmex dediğinizi öğrenmek istedim
Çok alakasız bir tahmin olduğu için neden Oxyopomyrmex dediğinizi merak ettim. Kusura bakmayın amacım azarlamak değil. Mizacım sert gelmiş olabilir. Tekrardan kusura bakmayın.Yanlışları abarttığımın bende farkındayım ama insanı azarlar gibi söylemenizin hoş olduğunu düşünmüyorum.