17 Nisan tarihinde arkadaşlarımla bulduğum ve ilk denememi yaptığım Messor cinsi kraliçe geçtiğimiz gün ilk işçisini çıkardı. Aynı gün suyu bitti önce tüpünü değiştirdim bugün ise ilk beslememi yaptım.Dedemin kümesinde bulduğum un kurdu analarınıda un süpürüntüsü dolu bir kapta beslemeye başladım herşey harika gidiyor.Bugün ise ikinci işçisi çıktı çok mutluyum umarım bir sorun çıkmaz.