15 Nisan’da bu kraliçeyi buldum. 20 Nisan ya da 27 Nisan’da yumurtaları olduğunu fark ettim. Bir kere şekerli su verdim. Şu an durumu fotoğraftaki gibi; yavruların kolları belli olmaya başlamış. Ne zaman harekete geçerler? Bir de tüpün içinde bir şey var, ben pamuğa benzettim ama farklı renklerde. Küf olabilir mi? Şu an beslememe gerek var mı?






Moderatör tarafında düzenlendi: