- Katılım
- 26 Ağu 2024
- Mesajlar
- 57
- Tepkime puanı
- 37
Merhaba, comp festai türünde bir kolonim var ve yaklaşık 1 senedir durdukları tüp aşırı kirlendiği için transfer yapmak istiyorum ancak denediğim hiçbir yöntemle transfer etmeyi başaramadım. Tüpleri uç uca baglayip yoğun ışıkta bir gün kadar beklettim, eğim verip vibrasyonla geçirmeyi denedim ancak hiçbir şekilde geçmediler. Oksijen problemi olmasın diye en son ikili çoğaltıcıya koyup 1 hafta o şekilde bırakmıştım ancsk temiz tüpü çöp olarak kullanmaya başlamışlar. Sizce ne yapmalıyım?