İlk işçiler

ege0604

Larva
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
76
Tepkime puanı
22
İlk işçileri çıkmış. 4 tane çok tatlı işçisi var.
Genel gidişat nasıl?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20260619_102408.jpg
    IMG_20260619_102408.jpg
    36.5 KB · Görüntüleme: 29
  • IMG_20260619_102405.jpg
    IMG_20260619_102405.jpg
    37.5 KB · Görüntüleme: 29

yücehayvanat

Pupa
Üye
Katılım
23 Ocak 2025
Mesajlar
100
Çözümler
3
Tepkime puanı
72
Hocam eğer pamuğun oradaki beyazlık yumurtalarsa çok iyi gidiyor koloniniz, tohumları kırıp vermeyi unutmayın umarım koloniniz daha da büyür
 

ege0604

Larva
Üye
Katılım
14 Nis 2026
Mesajlar
76
Tepkime puanı
22
Hocam eğer pamuğun oradaki beyazlık yumurtalarsa çok iyi gidiyor koloniniz, tohumları kırıp vermeyi unutmayın umarım koloniniz daha da büyür
Chia tohumu verdim çoğu kırık halde 1 2 tane normal kalmış olanda var ama suları bitti neredeyse ve küf var yeni tüpe bagliyicam o yüzden ve evet beyaz olanlar yumurta pupa halleri var neredeyse rengini kazanmış 5. Bir işçi de gördüm
 
Üst