Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
✘ Cevaplanmamış Konular
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Neler yeni
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Son aktivite
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktivite
A
antor
Türleri Nedir?
konusundaki
omereymenc mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Birbirlerini öldürebilirler hepsini teke düşürün bakacaksanız.
Çarşamba saat 21:46'de
omereymenc
,
Türleri Nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Birbirlerini öldürebilirler hepsini teke düşürün bakacaksanız.
Çarşamba saat 21:46'de
A
antor
,
Türleri Nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Şuan kurulumu yapmadığım için 24 saat felan aynı ortamda kalmaları lazım sorun olur mu?
Çarşamba saat 21:44'de
A
antor
Türleri Nedir?
konusundaki
omereymenc mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Yüksek ihtimalle başarısız olurlar.
Çarşamba saat 21:44'de
omereymenc
,
Türleri Nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Yüksek ihtimalle başarısız olurlar.
Çarşamba saat 21:43'de
A
antor
,
Türleri Nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Tetramorium ve Lasiusları multi yapsam olur mu? (2 ve 9 kraliçeli)
Çarşamba saat 21:42'de
anakin
Tetramorium sp kraliçesi olduğunu düşünüyorum
konusundaki
Poosedion mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Bu gruptaki kraliçeler parazitik yaşam sürerler. Kıvrak olmak zorunda olduklarından bodur bir abdomenleri olmaz. Kesinlikle Tetramorium...
Çarşamba saat 21:41'de
A
antor
Tetramorium sp kraliçesi olduğunu düşünüyorum
konusundaki
Poosedion mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Bu gruptaki kraliçeler parazitik yaşam sürerler. Kıvrak olmak zorunda olduklarından bodur bir abdomenleri olmaz. Kesinlikle Tetramorium...
Çarşamba saat 21:37'de
A
antor
Türleri Nedir?
konusundaki
Poosedion mesajınıza
Beğendim
tepkisini verdi.
Albicansi salmayın. Bicolor gruptan olanları salabilirsiniz fazla olanları.
Çarşamba saat 21:36'de
A
antor
,
Tetramorium sp kraliçesi olduğunu düşünüyorum
başlıklı konuya cevap yazdı.
Abdomeni biraz küçük geldi gözüme. Prens olabilir.
Çarşamba saat 21:34'de
DorukBey
,
Formikaryum mu, yoksa tüp mü?
başlıklı konuya cevap yazdı.
Ytong formikaryum, 3D yazıcıdan basılmış formikaryum ve çoklu tüp sistemlerinin hepsini deneyimledim. Ytong formikaryum yaparken çok...
Çarşamba saat 21:32'de
anakin
,
Tetramorium sp kraliçesi olduğunu düşünüyorum
başlıklı konuya cevap yazdı.
Parazitik tetramorium sp. kraliçesi (?)
Çarşamba saat 21:31'de
A
antor
,
Türleri Nedir?
başlıklı konuya cevap yazdı.
9 tane felan kraliçe buldum. Hepsine ayrı ayrı sistem kurmak yorar. Salsam mı?
Çarşamba saat 21:31'de
C
Cann
,
Tetramorium sp kraliçesi olduğunu düşünüyorum
başlıklı konuya cevap yazdı.
Maksimum bu kadar oldu. Sürekli tüpün en tepesine tırmanıp sırt üstü düşüyor. Bir sıkıntısı olma ihtimali var mı?
Çarşamba saat 21:31'de
CLYENSE
Formikaryum mu, yoksa tüp mü?
konusundaki
anakin mesajınıza
<3
tepkisini verdi.
Sizin için hangisinin öncelikli olduğu önemli. Eğer görsellik ise formikaryum ama eğer kullanım kolaylığı ise tüp. Cata özelinde bir...
Çarşamba saat 21:29'de
Ana sayfa
Neler yeni
Üst