ytong formikaryum kırıldı

dharma

Yumurta
Üye
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
66
Tepkime puanı
29
Puanları
8
Merhabalar, yazın yaptığım ytong formikaryumumda şöyle bir kırık mevcut. Karbonat+japon yapıştırıcı ile yapıştırsam sorun olur mu? karıncalar adına.
IMG_20240330_224610.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

spionyc

Yumurta
Üye
Katılım
11 Mar 2024
Mesajlar
23
Tepkime puanı
10
Puanları
3
akvaryum silikonu veya üzerinden non-toxic yazan herhangi bir yapıştırıcı kullanabilirsin ama ben olsam japon kullanmazdım
 

Mustafay

Larva
Üye
Katılım
30 May 2023
Mesajlar
369
Tepkime puanı
136
Puanları
18
Koloninizi paylaşır mısınız bu kadar büyük formicaryum yaptıysanız koloniyi düşünemiyorum.
 

dharma

Yumurta
Üye
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
66
Tepkime puanı
29
Puanları
8
Koloninizi paylaşır mısınız bu kadar büyük formicaryum yaptıysanız koloniyi düşünemiyorum.
😁😁 maalesef iki kraliçe hariç kolonim mevcut değil, yazın boş zamanımda eğlence için yapmıştım. umarım kullanmak nasip olur bir gün.
 

Enesersoy45

İşçi Karınca
Üye
Katılım
5 Nis 2023
Mesajlar
411
Tepkime puanı
354
Puanları
18
Merhabalar, yazın yaptığım ytong formikaryumumda şöyle bir kırık mevcut. Karbonat+japon yapıştırıcı ile yapıştırsam sorun olur mu?
Şöyle bir fikir verebilirim🙋🏿‍♂️
Kırtasiye tarzı bir yerden ahşap tutkalı alsanız(mümkünse sağlığa zararsız olanından).
Daha sonra da biraz ytongu toz haline getirip,tutkalla karıştırıp kırıkları hem kapatıp hem de yapıştırırsınız.
 

Enesersoy45

İşçi Karınca
Üye
Katılım
5 Nis 2023
Mesajlar
411
Tepkime puanı
354
Puanları
18
Ben şu zımbırtıdan kullanıyorum:
1_org.jpg40TL gibi bi fiyatı var,şimdiye kadar bir sağlık sorunu yaşamadım. Tadı biraz acı ve kaygan.
Kuruyunca şeffaf,sert,plastik benzeri bir yapıda oluyor.Kırtasiyede bu tarz bir şey bulursanız işinizi görür muhtemelen
 

Gökdennz

Pupa
Üye
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
472
Tepkime puanı
266
Puanları
18
Konum
Sakarya
😁😁 maalesef iki kraliçe hariç kolonim mevcut değil, yazın boş zamanımda eğlence için yapmıştım. umarım kullanmak nasip olur bir gün.
Bende de aynı durum mevcut :D aşırı zevkli formikaryum yapmak bir gün içlerini doldurmak nasip olur umarım. Önceden tasarım yapınca ilerde aklına gelen formikaryum fikirleri de artıyor o yüzden güzel bir şey el işçiliğin de çok güzel dostum bu arada.
 

dharma

Yumurta
Üye
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
66
Tepkime puanı
29
Puanları
8
Ben şu zımbırtıdan kullanıyorum:
Ekli dosyayı görüntüle 3416740TL gibi bi fiyatı var,şimdiye kadar bir sağlık sorunu yaşamadım. Tadı biraz acı ve kaygan.
Kuruyunca şeffaf,sert,plastik benzeri bir yapıda oluyor.Kırtasiyede bu tarz bir şey bulursanız işinizi görür muhtemelen
alayım hocam evde zaten japon kalmamış teşekkür ediyorum
 

dharma

Yumurta
Üye
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
66
Tepkime puanı
29
Puanları
8
Bende de aynı durum mevcut :D aşırı zevkli formikaryum yapmak bir gün içlerini doldurmak nasip olur umarım. Önceden tasarım yapınca ilerde aklına gelen formikaryum fikirleri de artıyor o yüzden güzel bir şey el işçiliğin de çok güzel dostum bu arada.
😁😁 gerçekten öyle hocam çok zevkli. bu sezon messor uçuşlarında bir kraliçe buldum doldurabiliriz umarım 🙃öyle dediğiniz gibi insanın yeni fikirler geliyor sürekli aklına. çok teşekkü ederim senin güzel görüşün
 

dharma

Yumurta
Üye
Katılım
6 Ağu 2023
Mesajlar
66
Tepkime puanı
29
Puanları
8
Şöyle bir fikir verebilirim🙋🏿‍♂️
Kırtasiye tarzı bir yerden ahşap tutkalı alsanız(mümkünse sağlığa zararsız olanından).
Daha sonra da biraz ytongu toz haline getirip,tutkalla karıştırıp kırıkları hem kapatıp hem de yapıştırırsınız.
aklıma gelmişti hocam ama zamanla nem ile tekrar ayrılır diye düşünmüştüm teşekkürler
 

Gökdennz

Pupa
Üye
Katılım
21 Eki 2023
Mesajlar
472
Tepkime puanı
266
Puanları
18
Konum
Sakarya
😁😁 gerçekten öyle hocam çok zevkli. bu sezon messor uçuşlarında bir kraliçe buldum doldurabiliriz umarım 🙃öyle dediğiniz gibi insanın yeni fikirler geliyor sürekli aklına. çok teşekkü ederim senin güzel görüşün
Bende bir tane messor buldum 3 gün önce sanırım bı o var bende de. Bugün sabahin 7sinde hava 16 dereceydi gördüğüm her koloni uçuşa çıkmıştı maalesef otobüs kaçacak diye toplayamadım.. 2 3 gibi tekrar arayacağım bakalım. Ve rica ederim hocam ne demek :)
 
Üst