İşçiler ilk çıktığında şekerli su ile beslemesini yapın. Şekerli suyu verdikten sonra ertesi gün alın ve bir gün boyunca hiçbir şey vermeyin. Ertesi gün protein olarak canlı yem verebilirsiniz. Tohum vermek isterseniz tohumu çay kaşığı ile kırarak ekleyebilirsiniz. Diyetini; iki gün şekerli su, bir gün dinlenme, bir gün protein, bir gün dinlenme, iki gün şekerli su olarak devam ettirebilirsiniz. İşçilerinizle büyük bir imparatorluk kurmanız dileğiyle...Messor cinsi kraliçem geçtiğimiz günlerde 2 işçi çıkartı protein ne zaman başlamam lazım?
Her gün açsam streslenmezler mi? Birde hocam tohum versem şekerli su yerine olur mu?İşçiler ilk çıktığında şekerli su ile beslemesini yapın. Şekerli suyu verdikten sonra ertesi gün alın ve bir gün boyunca hiçbir şey vermeyin. Ertesi gün protein olarak canlı yem verebilirsiniz. Tohum vermek isterseniz tohumu çay kaşığı ile kırarak ekleyebilirsiniz. Diyetini; iki gün şekerli su, bir gün dinlenme, bir gün protein, bir gün dinlenme, iki gün şekerli su olarak devam ettirebilirsiniz. İşçilerinizle büyük bir imparatorluk kurmanız dileğiyle...
1 Haftalık Örnek :
Pazartesi - Şekerli su
Salı - Şekerli su
Çarşamba - Yiyecek yok
Perşembe - Canlı yem ( Öldürüp verin )
Cuma - Yiyecek yok
Cumartesi - Şekerli su
Pazar - Şekerli su
Pazartesi - Yiyecek yok
Messor ayrıca bu yönden de iyi geliyor bazen daha rahat oluyor insanZaten sadece tohum verseniz de yeterli canlı yem ve şekerli su elzem değil.
Hocam canlı yem elimde var versem daha iyi olur mu birde hocam hergün açınca stese girmezler miZaten sadece tohum verseniz de yeterli canlı yem ve şekerli su elzem değil.
Evet faydası olur. Her gün açarsanız strese girer ama her gün açmanıza gerek yok.Hocam canlı yem elimde var versem daha iyi olur mu birde hocam hergün açınca stese girmezler mi