Benzer bir sistemi kullaniyorum 1 tüpe sığmayan koloniye ikinci ve üçüncü tüpleri takmak için. Şırıngayı çoğaltıcı olarak kullaniyorum
Tüpü su basarSizce test tüplerine de, Su takviyesi için bu şekilde delikler açılabilir mi?
Nasıl yani? Su olan kısmın arkasına ucuna açılacak delik. Su bitince tüp değişimi yerine oradan şırınga ile su takviyesi yapılacak işte.Tüpü su basar
Olur hocam. Yapanlar var.Nasıl yani? Su olan kısmın arkasına ucuna açılacak delik. Su bitince tüp değişimi yerine oradan şırınga ile su takviyesi yapılacak işte.
Nasıl açıyorlar acaba delikleri? Bilginiz var mı.Olur hocam. Yapanlar var.
Su bittigi zaman karincalar icinde o tupler dar gelmeye basliyor , yeni ve daha buyuk bir sisteme tasima yapiyorumSizce test tüplerine de, Su takviyesi için bu şekilde delikler açılabilir mi?
Daha büyük sisteme geçişte tüp çoğaltımı yaparım, Dar gelmeye başlıyor dediğiniz koloni büyüyor demek istediniz sanırım.Su bittigi zaman karincalar icinde o tupler dar gelmeye basliyor , yeni ve daha buyuk bir sisteme tasima yapiyorum
Sizin bu yapacaginiz sistemdeki sırıngalarin boyutlari nekadar olacak ve karincaniza kac ay yetecek
Çiviyi ısıtıp deldim ben.Nasıl açıyorlar acaba delikleri? Bilginiz var mı.
Lehim makinasının ucunu hafif değdirsem biraz büyük delik olur ama çalışır gibi, Su takviyesi yapmadığınız zaman deliği ne ile kapalı tutuyorsunuz?Çiviyi ısıtıp deldim ben.
Birini pamukla diğerini yara bandıyla yaptım. İkiside işe yarıyor ama yara bandı ıslanınca açılabiliyor.Lehim makinasının ucunu hafif değdirsem biraz büyük delik olur ama çalışır gibi, Su takviyesi yapmadığınız zaman deliği ne ile kapalı tutuyorsunuz?
Evet koloni büyuyor ve dar geliyor sistem daha büyugune gecmeniz gerekiyor , anlatmak istedigim bu süre icerisinde sistemdeki sırıngalara koyduğunuz su yeterli gelecektir sular bitmeye yakin transfer ihtiyacı olacak oyüzden su ekleme yapmaniza gerek yok .Daha büyük sisteme geçişte tüp çoğaltımı yaparım, Dar gelmeye başlıyor dediğiniz koloni büyüyor demek istediniz sanırım.
Daha büyük sistemde tüp çoğaltması yaparsam tüpte küf yoksa değişmeye ne gerek var ki tüp eklemesi yaparım.Evet koloni büyuyor ve dar geliyor sistem daha büyugune gecmeniz gerekiyor , anlatmak istedigim bu süre icerisinde sistemdeki sırıngalara koyduğunuz su yeterli gelecektir sular bitmeye yakin transfer ihtiyacı olacak oyüzden su ekleme yapmaniza gerek yok .
Çok teşekkür ederim 🙏 .Birini pamukla diğerini yara bandıyla yaptım. İkiside işe yarıyor ama yara bandı ıslanınca açılabiliyor.
Olmaz. Su ya sizar ya da tüpü basar basınç farklı olmadığından dolayı. Kapaklı yapacaksanız belki olabilir fakat önermiyorum.Nasıl yani? Su olan kısmın arkasına ucuna açılacak delik. Su bitince tüp değişimi yerine oradan şırınga ile su takviyesi yapılacak işte.